Montag, 23. September 2013

Produkty Roca inspirują młodych projektantów Konkurs z Politechniką Śląską rozstrzygnięty

. Inspiracją do powstania każdego z tych projektów były produkty z oferty firmy. 

Roca Polska z uwagą przygląda się młodym projektantom i architektom, a wyrazem tego jest stała współpraca z uczelniami oraz organizowane wspólnie konkursy. Za każdym razem studenci otrzymują do wykonania ambitne zadanie, które pozwoli im wykazać się kreatywnością, znajomością trendów, umiejętnością dostosowania projektu do potrzeb użytkowników oraz wymagań stawianych przez rynek wyposażania wnętrz.

Projekty w konkursie Roca Polska i Politechniki Śląskiej oceniali: dr Krzysztof Groń, prof. Czesław Fijołek z Politechniki Śląskiej, Anna Cieplińska, adiunkt muzeum w Chrzanowie oraz Radomir Buksza, Product Manager i Klaudia Bączek, Brand Communication&PR Coordinator z Roca Polska. Jury poszukiwało rozwiązań kompletnych i dopracowanych w najdrobniejszych szczegółach. Nagrodzono sześć projektów wyróżniających się oryginalnością, wyszukanym stylem a do tego – funkcjonalnością. Studenci Politechniki Śląskiej po raz kolejny wykazali się innowacyjnym myśleniem o elementach przestrzeni łazienkowej oraz odwagą we wprowadzaniu nowych propozycji. Jednocześnie udowodnili, że wyszukany design może iść w parze z praktycznym zastosowaniem przedmiotów.

Pierwsze miejsce zajęła Agata Nowak, która zaproponowała wariację na temat szafki podumywalkowej zintegrowanej z krzesłem. Z kolei Michalina Lenarcik, zdobywczyni drugiego miejsca, przygotowała projekt zestawu łazienkowego dla dwojga, dla którego inspiracją był design wanny Newcast. Trzecie miejsce zajęły ex aequo: Patrycja Molga (mebel łazienkowy dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), Katarzyna Pinkowicz (projekt szafki podumywalkowej z przesuwanym parawanem pozwalającym na oddzielenie strefy kąpielowej w pomieszczeniu), Anna Kaleta (szafka umywalkowa z elementami metalowymi) oraz Aleksandra Borycka (designerska leżanka łazienkowa).

Konkurs Roca Polska z Politechniką Śląską pokazał, że młodzi projektanci wprowadzają niecodzienne rozwiązania i odważnie podchodzą do stawianych im zadań. Firma poszukuje właśnie takich propozycji - przełamujących konwencje,  tworzonych z nowoczesnym nastawieniem oraz łączących w sobie niebanalny wygląd i praktyczne zastosowania.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen